Πολιτική Επιστροφών

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν λόγω αλλαγής γνώμης, έχετε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες προθεσμία και επιβαρύνεστε μόνο την δαπάνη του μεταφορικού κόστους μέχρι το κέντρο διανομής που σας απεστάλη. Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και να συνοδεύονται με το παραστατικό πώλησης. Ο τρόπος επιστροφής πρέπει να είναι ίδιος με τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας.

 

Δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει για τις εξής περιπτώσεις:

1. Στρώματα και ανωστρώματα που έχει ανοιχθεί ή παραβιαστεί η συσκευασία τους για προφανής λόγους υγιεινής.

2. Προιόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις διαστάσεις που έχει θέσει ο καταναλωτής, εκτός από τις τυποποιημένες.

3. Μαξιλάρια, επιστρώματα για λόγους υγιεινής.

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να ελέγξει ενδελεχώς τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία οποιουδήποτε ελαττώματος. Σε περίπτωση που παραλάβετε κάτι που έχει τυχόν φθορές ή προβλήματα λόγω της μεταφοράς, να μας καλέσετε άμεσα και να πάρετε υπογραφή από τον μεταφορέα πως παραλαμβάνετε με επιφύλαξη ή μην το παραλάβετε καθόλου. Σε διαφορετική περίπτωση η εταιρεία μας, δεν θα αναγνωρίσει οποιανδήποτε ευθύνη και θα θεωρηθεί ότι η φθορά προήλθε από μετέπειτα χρήση.

Συμβουλή:
Σε καμιά περίπτωση μην ανοίξετε την συσκευασία του στρώματος εάν δεν έχετε βεβαιωθεί ότι έχετε παραγγείλει την σωστή διάσταση. Εάν παραβιαστεί η συσκευασία το προϊόν δεν θα μπορεί να επιστραφεί.